Tisztelt Szülők!

Iskolánk 2020.03.17-től a digitális munkarendet megkezdi, melynek felülete az e-Kréta ( https://klik031058001.e-kreta.hu/Adminisztracio/Login) Tanulóink ezen keresztül kapnak meg minden információt és tananyagot eddigi órarendjüknek megfelelően. Kövessék nyomon a ’Házi feladat’ fülön tett bejegyzéseket. A tanulóknak kötelező a kijelölt határidőn belül elvégezni a konkrét feladatokat. Az elkészült feladatokat a pedagógus által megjelölt módon és határidőre kérjük visszaküldeni.

Módjai: e-Krétában gondviselői hozzáféréssel üzenet formájában illetve e-mailben. A pedagógusok elérhetőségei az iskolai honlapon megtalálhatók (http://www.ejai.sulinet.hu/)

Az intézményben lévő tanulói taneszközöket, személyes tárgyakat (tisztasági csomag, benti cipő) az osztályfőnök iránymutatása alapján, előre kijelölt időpontban és keretek között kell átvenni.

Kérjük Önöket, hogy az pedagógusokkal való kapcsolattartást és szervezést illetően szorítkozzanak az e-mailekre, e-Krétára és a már meglévő közösségi fórumokra.

Bármilyen probléma esetén az iskola vezetősége telefonon vagy e-mailben áll rendelkezésükre 8-16.00 között.

Telefon:
+3652561207
E-mail:
ejai@ejai.sulinet.hu

Leave a Comment

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük